Direktlänk till inlägg 7 december 2015

Pray för min son

Av Din Pappa - 7 december 2015 07:56

Hej hej alla barn idag fick jag reda på att min son erik som är 3 år gammal är PC-skadad pray för honom

Börje Bengt BEEENGT Bengtsson Bengtssonson skulle hämta erik på katthemmet igår kväll och när de skulle åka och köpa blöjor så började ungjäveln spy och blöda så de fick åka in till abortkliniken men han behövde ingen abort???

Men nu är han tydligen PC-skadad för han har spelat för mycket PC

update på barnet: det har sovit hela dagen

försöker spara pengar till abort

god jul från din pappa xoxoxoxoxooxox

 
 
Ingen bild

unicornrainbowsugarpinkdesu

10 december 2015 09:55

hej titta på mina inlägg

Din Pappa

27 september 2017 11:25

2 Thessalonians 1:11-12
11 With this in mind, we constantly pray for you, that our God may make you worthy of his calling, and that by his power he may bring to fruition your every desire for goodness and your every deed prompted by faith. 12 We pray this so that the name of our Lord Jesus may be glorified in you, and you in him, according to the grace of our God and the Lord Jesus Christ.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Din Pappa - 27 september 2017 12:14

HEJ EJ ALLA BAARN   det har gått två år!! ni kanske undrar vad som hänt i mitt liv   eric har fortfarande grova PC-skador, jag ska ta han till abortkliniken imorgon   jag ska abortera bort honom   börje beng BEEENGT bengtson bengtsons...

Av Din Pappa - 5 december 2015 21:32

vem i helvete är dogshit och vad gör han här behöver han en abort eller xoxxooxox god jul från din pappa ...

Av Din Pappa - 5 december 2015 21:31

Hej och välkomna till Dogshit Rapporterar, den största skvallertidningen i länder som Nagorno-Karabahk Republiken, Tokelau, Guernsey, Comoros, och andra irrelevanta länder du aldrig hört talas som! (Vi på redaktionen hade inte riktigt budget för ...

Av Din Pappa - 4 december 2015 12:49

Hej hej alla små barn igår hängde jag med min koola kompis börje bengt BEEEEENGT bengtsson bengtssonson han är så jävla tråkig Vi åkte och köpte glass den smakade som spädbarn och det var väldigt gott???? har hittat emojis så nu kan jag vara li...

Av Din Pappa - 4 december 2015 10:30

Hej alla fina barn Idag ska jag gå till dagiset och köpa spädbarn och sen ska jag mata dom med kattmatt xoxox Bebisen i magen sparkade idag    känner för att göra abort   xoxo på er  fina pappor    Hej alla fina pappor glöm inte att det...

Presentation


xoxoxoxoxoxoxoxo god jul

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards